پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

انجام 10 میلیون تراکنش از طریق تلفن بانک صادرات

نیوزبانک - مشتریان بانک صادرات در تیر ماه حدود 10 میلیون تراکنش خود را از طریق سیستم تلفن بانک انجام داده‌اند.

مشتریان بانک صادرات در تیر ماه حدود 10 میلیون تراکنش خود را از طریق سیستم تلفن بانک انجام داده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک ، بانک صادرات به منظور رفاه حال مشتریان و در جهت ارائه خدمات بانکی اعم از اطلاع از مانده و گردش حساب، پرداخت قبوض خدماتی تلفنبانک را راه اندازی کرده که این سامانه در تیرماه سالجاری پاسخگوی 9 میلیون و 914 هزار تماس مشتریان از سراسر کشور بوده است.

بر اساس این گزارش، بانک صادرات با هدف تسریع در ارایه خدمات به مشتریان و کاهش در هزینه ها و کاهش مدت انتظار در شعب بانک و سفرهای درون شهری و وقت مشتریان مرکز صدای سپهر 09602 را به صورت شبانه روزی راه اندازیکرده است و مشتریان می توانند ضمن تماس با این شماره علاوه بر دریافت خدمات تلفنبانک از مشاوره و راهنمایی کارشناسان برخوردار و انتقادات و شکایت خود را نیز اعلام کنند.

مرکز صدای سپهر با هدف پاسخگویی به سوالات مشتریان درزمینه خدمات بانک صادرات ایران، دریافت انتقادها، پیشنهادها، راهنمایی مشتریان و ارایه خدمات غیرحضوری نظیر تلفنبانک، پرداخت قبوض خدمات شهری، اطلاع رسانی در خصوص سهام و... ایجاد شده است و نقش بسزایی در کاهش ترافیک، آلودگی هوا، هزینه‌ها و وقت هموطنان دارد. این سامانه خدمات‌ دیگری همچون انتقال‌ وجه، دریافت رمزحساب، مسدود کردن کارت، تغییر رمزحساب، دریافت صورتحساب از طریق دورنگار را برای مشتریان فراهم ساخته است.

بانک صادرات تاکنون حدود 49 میلیون را برای هموطنان افتتاح و بیش از سه هزار و 980 دستگاه خودپرداز، 380 هزار دستگاه پایانه فروش نصب و راه انداری کرده و ابزارهای پرداخت این بانک به طور متوسط هر ماه 430 میلیون تراکنش مالی مشتریان و حدود 61 میلیون تراکنش شتابی را با موفقیت انجام می دهند.

تاریخ خبر: ۱٣۹۲/٠۵/۲۹
کلمات کلیدی :

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!