پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

در سه ماه نخست سال جاری

بانک مسکن به 14643 تماس مردمی پاسخ داد

نیوزبانک- اداره کل روابط عمومی بانک مسکن از پاسخگویی به 12872تماس مشتریان در سه ماهه نخست سال جاری توسط مرکز ارتباط با مشتریان خبر داد.

اداره کل روابط عمومی بانک مسکن از پاسخگویی به 12872تماس مشتریان در سه ماهه نخست سال جاری توسط مرکز ارتباط با مشتریان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک به نقل ازآی بی نیوز؛ همچنین مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن، در این بازه زمانی به 1247 پیام ضبط شده در سامانه گویا و 524 نامه الکترونیکی، پاسخ داده است.

گفتنی است این مرکز از سال 85 به منظور تکریم مشتریان و اطلاع رسانی مطلوب در زمینه خدمات بانکی، ایجاد شده و هم‌وطنان می‌توانند با شماره تلفن 61088-021 سوال‌ها و ابهامات خود را در خصوص خدمات و تسهیلات بانک مسکن با کارشناسان این مرکز مطرح نمایند.

تاریخ خبر: ۱٣۹۲/٠۵/۲۲

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!