پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

پست بانک رتبه دوم رضایتمندی ارباب رجوع را کسب کرد

نیوزبانک - براساس گزارش عملکرد دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری کرمانشاه، پست بانک ایران در سال 91 رتبه دوم رضایتمندی ارباب رجوع را در میان دستگاه های دولتی این استان از آن خود کرده است.

براساس گزارش عملکرد دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری کرمانشاه، پست بانک ایران در سال 91 رتبه دوم رضایتمندی ارباب رجوع را در میان دستگاه های دولتی این استان از آن خود کرده است.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک ، طبق طرح سنجش میزان رضایتمندی ارباب رجوع از عملکرد دستگاه های اجرائی استان کرمانشاه توسط استانداری درسال 91، پست بانک این استان رتبه دوم را در میان دستگاه دولتی کسب نموده و بالاتر از برخی بانک ها و حتی دستگاه های اجرائی استان قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، پست بانک استان در میان دستگاه های اجرائی این استان در سال 91 رتبه نهم را به خود اختصاص داده است.

در سال گذشته نیز پست بانک استان کرمانشاه رتبه اول رضایتمندی ارباب رجوع را در میان شرکت های دولتی استان و همچنین رتبه سوم در میان دستگاه های اجرائی استان را از آن خود کرده بود.

تاریخ خبر: ۱٣۹۲/٠۵/۲۱

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!