پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

مهندس فراهانی:

برای خدمت به مردم عنوان سازمانی لازم نیست

نیوزبانک- تمامی کارکنان در هر سنگری که قرار می گیرند باید هدفشان خدمت به مردم در راستای پیشبرد اهداف عالیه بانک باشد و برای تحقق این مهم عنوان و ردیف سازمانی لازم نیست.

تمامی کارکنان در هر سنگری که قرار می گیرند باید هدفشان خدمت به مردم در راستای پیشبرد اهداف عالیه بانک باشد و برای تحقق این مهم عنوان و ردیف سازمانی لازم نیست. به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک، مهندس فراهانی رئیس هیات مدیره این بانک در مراسم تودیع و معارفه سه تن از مدیران ستادی ضمن گرامیداشت لیالی قدر و بیان مطلب فوق گفت: هدف از برگزاری اینگونه مراسم در اصل توفیق و تقدیر است و قرار نیست مدیری تودیع شود. وی افزود: نیروی انسانی پست بانک دارای ظرفیت های مناسبی است که با کار کارشناسی و درنظرگرفتن تمامی جوانب و همچنین ایجاد تغییر و تحول در ردیف های شغلی در راستای پویایی و تزریق تفکر جدید می توان به اهداف عالیه بانک نزدیک تر شد. فراهانی اظهار داشت: کار و تلاش خستگی ناپذیر در پست بانک زمانی مقبول خواهد بود که توأم با سلامت فکری و تخصص باشد و به اعتبار سیستم آسیبی وارد نکند. رئیس هیات مدیره پست بانک ایران تصریح کرد: مسئولان بانک می بایست تلاش خود را در حفظ نیروی انسانی بکار ببرند زیرا حفظ نیروی انسانی یک اصل مدیریتی است و خود مدیران و مجموعه نیز باید در تحقق این امر کمک کنند. وی در ادامه؛ صبر، امید و برنامه ریزی را به عنوان اصول اصلی اعتلای امور دانست و گفت: این اصول ریشه در قرآن دارد و با به کارگیری این اصول می توان با وجدانی آرام، خدمت گذار هموطنان در سراسر کشور بود زیرا رسالت اصلی پست بانک ایران خدمت رسانی به روستاییان و مناطق کم برخوردار است و این بستر در بانک فراهم می باشد.. فراهانی تاکید کرد: همه ما پست بانکی ها آبروئی نزد روستائیان داریم که حفظ آن بسیار مهم و ضروری است. رئیس هیات مدیره پست بانک ایران ضمن تقدیر از تلاش ها و زحمات مدیران پیشین به مدیران جدید نیز توصیه کرد: همواره باید با ایمان راسخ، امید و کارکارشناسی در اجرای اهداف خداپسندانه، افزایش اعتبار بانک و همچنین خدمت رسانی در نظام تلاش کرد. وی در پایان خاطرنشان ساخت: عاشقان خدمت در هر سنگری آماده خدمت به خلق هستند زیرا در هر جایگاهی زمینه خدمت فراهم است و این تغییرات و جابجایی ها در راستای پویایی بانک و استفاده از تجارب آنان در منصب های جدید است. همچنین عادل قبادی زاده دیگر عضو هیات مدیره این بانک در ادامه این مراسم ضمن قدردانی از مدیران پیشین و تبریک به مدیران جدید گفت: با تلاش مضاعف، جدیت و همیاری یکدیگر می توانیم پست بانک ایران را به جایگاه اصلی خود برسانیم و از تخصص و تجارب همه کارکنان در راستای این هدف استفاده می کنیم. گفتنی است: در این مراسم اکبر غلامی، سیداصغر جلیلی نیا و محمد رحمانی به ترتیب به سمت سرپرست مدیریت شعب منطقه دو تهران، اداره کل خزانه داری و مبادلات و اداره کل امور شعب معرفی و از زحمات و تلاش های حمید نوروزی و محمدرضا حسین پور مدیران پیشین مدیریت شعب منطقه دو تهران و اداره کل خزانه داری و مبادلات تقدیر به عمل آمد.
تاریخ خبر: ۱٣۹۲/٠۵/٠٧

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!