پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

بانک پاسارگاد، آموزش بانکداری مجازی می دهد

نیوزبانک-مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی بانک پاسارگاد اعلام کرد: این بانک همچون گذشته، به مشتریان در شعب به هزینه خود، آموزش بانکداری مجازی می دهد.

مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی بانک پاسارگاد اعلام کرد: این بانک همچون گذشته، به مشتریان در شعب به هزینه خود، آموزش بانکداری مجازی می دهد. به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک، خسرو رفیعی ضمن اعلام این خبر گفت: بانک پاسارگاد به عنوان بانکی پیشتاز در ارایه انواع خدمات بانکداری الکترونیک و همچنین به عنوان اولین بانک در کشور که خدمات بانکداری مجازی را ارایه داده است، فرهنگ سازی و آموزش در مورد طریقه بهره مندی از این خدمات را از مسئولیت های خطیر خود می داند. تا آنجا که از سال 1389 تا 1391، با برگزاری بیش از 3 هزار دوره، به بیش از 30 هزار نفر از مشتریان به هزینه خود آموزش بانکداری مجازی داده است. وی ادامه داد: بانک پاسارگاد به عنوان یک بانک سبز، با برگزاری این دوره ها و تلاش برای ارایه خدمات بانکداری الکترونیک با سرعت و کیفیت بالا، گام اساسی در جهت کاهش آلودگی محیط زیست، کاهش رفت و آمدها، صرفه جویی در وقت و هزینه هم میهنان و ... برداشته است. این بانک اعتقاد دارد آگاهی مردم از خدمات بانکداری مجازی اجتناب ناپذیر است و با توجه به عدم فرصت، مشتریان محترم بدون مراجعه به شعبه ها کلیه نیازهای بانکی خود را برطرف سازند. وی در پایان خاطرنشان کرد: آموزش بانکداری مجازی به مشتریان در شعبه ها همچنان ادامه دارد و هم میهنان علاقمند می توانند برای بهره مندی از این دوره ها، به شعبه خود مراجعه کنند. گفتنی است مرکز اطلاع رسانی بانک پاسارگاد به شماره 82898289 و همچنین سیستم بازخورد در سایت بانک به نشانی www.bpi.ir آماده دریافت نظرات و پاسخ به سؤالات هم وطنان گرامی است.
تاریخ خبر: ۱٣۹۲/٠٤/۲٣
کلمات کلیدی :

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!