پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

نایب رئیس هیات مدیره بانک:

مشتریان پست بانک بهترین مُبلغان هستند

نیوزبانک- نایب رئیس هیات مدیره پست بانک گفت: پست بانک با ارائه خدمات مناسب به مشتریان در اقصی نقاط کشور موجب شده تا آنان بهترین مُبلغ ان بانک باشند و این بانک با 14هزار و 500 شعبه و دفترخدمات بانکی شهری و روستایی به عنوان بانکی جوان دارای پتانسیل های خوبی است.

نایب رئیس هیات مدیره  پست بانک گفت: پست بانک  با ارائه خدمات مناسب به مشتریان در اقصی نقاط کشور موجب شده تا آنان بهترین مُبلغ ان بانک باشند و این بانک با 14هزار و 500 شعبه و دفترخدمات بانکی شهری و روستایی به عنوان بانکی جوان دارای پتانسیل های خوبی است.

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک،  حمزه پوری در اولین همایش بازاریابی منطقه شمال کشور در تبریز ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این همایش و بیان مطلب فوق گفت: پست بانک بانکی فوق العاده است و برای تبدیل شدن به بانک ایران باید همه ایرانیان را جذب کنیم و باید بیش از 50 میلیون نفر در پست بانک حساب داشته باشند.

وی افزود: برای افزایش سهم بازار بانکی توسط پست بانک همواره باید به دنبال جذب اولین کسانی باشیم که قصد افتتاح حساب دارند و این افراد شامل؛ نوزادان، شاغلان تازه کار و مشتریانی که با سایر بانک ها قطع همکاری کرده اند می باشند.

حمزه پوری اظهار داشت: قیمت تمام شده خدمات بانکی، بی توجهی به خواسته های مشتریان و بی احترامی به آنان از عوامل مهمی است که موجب جدا شدن مشتریان از یک بانک می شود.

نایب رئیس هیات مدیره تصریح کرد: باید مشتریان را رصد کرده و با یک درک درست، آنان را به سمت خود کشانده و پاسخ مناسب ارائه کرد زیرا برخورد با مشتری و احترام به او در نگاه اول بسیار مهم بوده و موجب جلب اعتماد وی می شود.

وی عنوان کرد: باید به مشتریان پاداش داد و از آنان نیز پاداش گرفت، این کار موجب جذب مشتریان و روی آوردن آنان به پست بانک می شود.

حمزه پوری با بیان اینکه؛ بهترین راه تبلیغ برای یک بانک، ایجاد ارتباط مناسب با مشتریان فعلی و جدید و کسانی که از سایر بانک ها به سمت آن بانک روی آورده اند است خاطرنشان ساخت: شبکه سازی از طریق شعب و دفاتر نیز راه دیگری برای تبلیغ پست بانک و جذب منابع و مشتری است و همه باید تلاش کنیم تا این شبکه به نحو مطلوبی ایجاد و گسترش یابد.

نایب رئیس هیات مدیره اضافه کرد: رؤسای شعب و مسئولان دفاتر باید ارتباط خوبی با مردم و مشتریان ایجاد کنند، این کار موجب افزایش تجربه آنان شده و در نهایت تجارت و فعالیت های اقتصادی بیشتری را فراهم می کند.

وی در پایان گفت: حدود 30 درصد از جمعیت کل کشور در روستاها زندگی می کنند و بایستی تلاش کنیم همه آنها را به سمت پست بانک سوق داده و آن را به بانک ایران تبدیل کنیم.

تاریخ خبر: ۱٣۹۲/٠٤/۱٦

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!