پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

با دریافت 5 نشان و لوح سپاس

بانک صادرات در ششمین اجلاس مدیران و رؤسای آیتک سرآمد شد

نیوزبانک- بانک صادرات در ششمین اجلاس مدیران و رؤسای شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسر کشور (آیتک) که با حضور مدیران و کارشناسان سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی و جمعی از مدیران و کارشناسان شبکه بانکی برگزار شد، موفق به دریافت 5 نشان و لوح سپاس شد.

بانک صادرات در ششمین اجلاس مدیران و رؤسای شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسر کشور (آیتک) که با حضور مدیران و کارشناسان سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی و جمعی از مدیران و کارشناسان شبکه بانکي برگزار شد، موفق به دریافت 5 نشان و لوح سپاس شد.

به گزارش پایاه خبری نیوزبانک، در این مراسم که در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد،  اين بانک نشان مدیریت مدرن در صنعت بانکداری، نشان بین‌المللی اعتماد مشتریان در صنعت بانکداری (TBA) از سوی اتحادیه اروپا، نشان برند محبوب مشتریان در صنعت بانکداری (PCB) و نشان نوآوری در مدیریت روابط‌عمومی را دریافت کرد. همچنین از سوی اجلاس رؤسای آیتک به پاس نگرش مدبرانه و مدیریت موثر در راستای استحکام پایه‌های نظام بانکی لوح سپاس و تقدیر به مهندس پیشرو، مدیرعامل و کارکنان بانک صادرات  اعطا شد.

در این مراسم آقای رضا گودرزی مدیر امور فناوری اطلاعات اين بانک در سخناني با اشاره به توسعه درگاه‌های مختلف الکترونیکی برای ارائه سرویس‌های بانکداری نوین گفت: امروزه دیگر نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک‌ها نیست و می‌توان با استفاده از ابزارهایی همچون دستگاه‌های خودپرداز و پایانه‌های فروش،‌ اینترنت، تلفن و تلفن‌همراه به راحتی و بدون محدودیت زمان و مکان خدمات متنوع بانکی را دریافت کرد.

گودرزي با اشاره به اینکه 80 درصد عملیات بانکداری خرد برای انجام عملیات دریافت و پرداخت است گفت: می‌توان با توسعه و ترویج بانکداری الکترونیک این حجم از تراکنش‌ها را توسط بانکداری الکترونیک انجام داد و بانک و محیط شعب را به سمت انجام خدمات با ارزش افزوده بالاتری سوق داد. با خروج این حجم عظیم تراکنش‌ها از شعب، متصدیان امور بانکی را می‌توان تبدیل به یک مشاور مالی برای مشتریان تبدیل کرد و خدمات سطح بالاتری را به مشتریان ارایه کرد.

وی با تاکيد بر توسعه روزافزون خدمات نوین در بانک صادرات  گفت: توسعه ابزارهای الکترونیک در بانک صادرات  مورد توجه مدیران عالی بوده و موفق شده‌ایم حدود 70 درصد از خدمات دریافت و پرداخت را به وسیله این ابزارها انجام دهیم. واریز یارانه برای حدود 4 میلیون و 300 هزار خانواده، واریز حقوق یک میلیون و پانصد هزار بازنشسته و پرداخت سود سهامداران تعدادی از شرکت‌های بورسی و ... از جمله خدماتی است که از طریق بانکداری الکترونیک صورت می‌پذیرد.

تاریخ خبر: ۱٣۹۲/٠٤/٠۹

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!