پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

در دومین دوره آیین معرفی سرآمدان روابط عمومی

بانک مهر اقتصاد تندیس سیمین تعالی روابط عمومی را دریافت کرد

نیوزبانک- در دومین دوره آیین معرفی و تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد به دلیل دستیابی به کمال نسبی، عملکرد برجسته و نتایج مطلوب تجلیل به عمل آمد.

در دومین دوره آیین معرفی و تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد به دلیل دستیابی به کمال نسبی، عملکرد برجسته و نتایج مطلوب تجلیل به عمل آمد. 

به گزارش پایگاه خبری نیوزبانک، این همایش با مشارکت بیش از 200 روابط عمومی وزارتخانه ها، سازمان ها، نهادها، موسسات و شرکت های دولتی، غیر دولتی و خصوصی در مرکز همایش های بین المللی صدا وسیما برگزار شد.

 ابراهیم صفرلکی- رئیس اداره کل روابط عمومی درخصوص فرآیند دریافت تندیس سیمین آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی کشور  توسط این بانک گفت: روابط عمومی بانک مهر اقتصاد ضمن تکمیل کتابچه ارزیابی، مستند سازی  مربوط به فعالیت های روابط عمومی را به دبیر خانه تعالی روابط عمومی ایران، ارسال نمود که این مستندات توسط گروه های متخصصین تعالی و کارشناسان حوزه ارتباطات در قالب 9 معیار اصلی و 81 شاخص فرعی مورد پایش قرار گرفت.

 

رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد افزود: پس از مطالعه و ارزیابی مستندات در کارگروه ارزیابی اولیه، ارزیابان دبیرخانه ، ضمن استقرار در اداره کل روابط عمومی، مستندات را مجددا مورد ارزیابی قرار دادند و روسای ادارات این اداره کل با همراهی دبیر تعالی بانک مهر اقتصاد به سئوالات و ابهامات آنها با ارائه مستندات تکمیلی پاسخ دادند.

 

وی با اشاره به اینکه معرفی سرآمدان روابط عمومی های ایران  بر پایه مدل تعالی در روابط عمومی و با هدف توسعه الگوی ارزیابی و پایش مستمر روابط عمومی ها طراحی شده گفت: این آیین در سه سطح تعهد به سرآمدی، اعطای نشان تعالی روابط عمومی و اعطای تندیس های زرین، سیمین و بلورین برگزار می شود .

 

صفر لکی خاطرنشان کرد: روابط عمومی هایی که طبق 9 شاخص کلی رهبری و مدیریت، خط مشی و راهبرد، مدیریت و منابع انسانی، مشارکت پذیری و مشارکت گستری، منابع مالی فناوری و لجستیکی، مدیریت فرآیندی، نتایج مخاطبان، نتایج کارکنان، نتایج جامعه و نتایج کلیدی عملکردی که در برگیرنده 81 شاخص فرعی است بتوانند از 1000 امتیاز،حداقل 50 درصد امتیازات یعنی 500 امتیاز را کسب کردند، موفق به دریافت تندیس های زرین ، سیمین و بلورین می شوند که روابط عمومی بانک مهر اقتصاد با کسب 680 امتیاز در میان 10 روابط عمومی برتر کشور، موفق به دریافت تندیس سیمین تعالی روابط عمومی ایران گردید.

 

در این مراسم هوشمند سفیدی دبیر آیین، با تآکید بر تشویق روابط عمومی های نخبه برای الگو گیری از آن ها،گفت: در سر آمدی روابط عمومی باید سه ویژگی ساختارگرایانه، کارکرد مناسب و ارزش مداری لحاظ شود.

 

پروفسور باقر ساروخانی پیشکسوت روابط عمومی نیز در سخنان خود به شش بعد اطلس سرآمدی اشاره کرد و افزود: پنج شرط سرآمدی عبارتند از : منشور سلامتی، اطلاع رسانی، توزیع عدالت در فرصت ها، شاخص های کیفی و داوری های ما.

 

دکتر محسنیان راد استاد برجسته ارتباطات هم در سخنان خود با بیان اینکه در سازمان ناکارآمد روابط عمومی ها نمی توانند کاری انجام دهند، عنوان داشت: اگر روابط عمومی ها در ایران بتوانند میزان الحراره ناکارآمدی سازمان مربوطه باشند، در چنین شرایطی کار آمد خواهند شد.      

 

بر اساس این گزارش دکتر محمد کرم پور معاون فناوری و امور بین الملل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر غلامرضا طبرسارئیس گروه مدیریت دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی، دکتر محمد شریف ملک زاده معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی و مهندس نظام الدین برزگری رئیس سازمان ملی استاندارد ایران از دیگر سخنرانان این مراسم بودند که در رابطه با اهمیت و نقش و کارکرد روابط عمومی ها مطالبی را عنوان کردند.

 

گفتنی است این مراسم یک روزه در نوبت صبح با تقدیر از 10 روابط عمومی متعهد به سرآمدی و پنج تعالی‌گر ارتباطی و اعطای10 تندیس تقدیر از سرآمدان روابط عمومی کار خود را پایان داد و در نوبت عصر نیز کارگاه های آموزشی تخصصی در حوزه تعالی روابط عمومی برگزار شد.

تاریخ خبر: ۱٣۹۲/٠٤/٠۵

اخبار مرتبط

نظرات

٠ نظر

در صورتی که می خواهید پاسخ خود را دریافت کنید، ایمیل خود را وارد نمایید
ارسال نظر ...
نظری برای نمایش موجود نیست ، شما اولین نفری باشید که نظر می دهید!