پایگاه خبری اقتصادی و تحلیلی نیوزبانک

جستجو

آرشیو یادداشت

الزامات نهادی بانک‏های تخصصی و توسعه ای در کمک به بخش صنعت و معدن

خبرهای بانکی- دكتر محمد حسن ترابي طی یادداشتی به يكي از اركان زيست بوم كارآفرينانه براي حمايت و تسهيل در تحقق جهش توليد در كشور، نظام تامين مالي و در راس آن بانك‏هاي تخصصي و توسعه اي پرداخته است كه متن آن در ادامه آمده است:

روابط عمومی و توسعه اقتصادی

امروزه به واسطه رشد و توسعه جوامع و تاثير آن بر ارکان تشکيل دهنده جامعه نظير سازمان ها و ارگان ها، شاهد نقش روابط عمومی ها به عنوان تسهيل گران فرايند توسعه و ارتقاء بخشی آگاهی به مخاطبان و جامعه هستيم. برخلاف نگاه و تعاريف قديمی از روابط عمومی، درحال حاضر روابط عمومی يکی از ارکان مهم درتصمیم سازی و ترسيم استراتژی های سازمان و به عنوان عنصری توانمند در پيشبرد اهداف سازمان محسوب می شود.

اندر بلای سخت پدید آید، فضل و بزرگمردی و سالاری

خبرهای بانکی- مدیرامور ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر در یادداشتی به مناسبت 27 اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی، تاکید کرد:عملکرد خوب و تلاش های روابط عمومی ها در افزایش روحیه عمومی، نه تنها جایگاه ارتباطات را در جامعه بالا برده بلکه بلا را به "نعمت" و تهدید را به "فرصت" تبدیل نموده که به امید خدا خیر، برکت و خشنودی همگانی را نیز به دنبال خواهد داشت.

۱۶ رقم کارت‌ بانکی نشانگر چیست؟

خبرهای بانکی-شماره ۱۶ رقمی درج شده بر روی کارت بانکی حاوی اطلاعات مهمی است که هر بخش آن بر اساس استانداردی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و معنایی دارند.

ملاحظات حاکمیتی رمز ارز

توسعه فناوری اطلاعات در حوزه بانکی باعث ایجاد ابزارهای جدیدی شده که سیستم سنتی بانکداری را به چالش می‌طلبد و استفاده از آنها نیازمند مقررات احتیاطی جدید است.

سعید لیلاز:

رشد واقعی دستمزد کارگران 32.5 درصد است نه 21 درصد

خبرهای بانکی-یک کارشناس اقتصادی درباره تصمیم اخیر شورای عالی کار برای تعیین میزان افزایش دستمزد کارگران توضیح داد: یک کج سلیقگی در اعلام آمار و ارقام باعث شد تا میزان افزایش واقعی حداقل دستمزد کارگران 21 درصد اعلام شود در حالی که رشد واقعی آن 32.5 درصد است و سبد معیشتی کارگران 55 درصد بهبود می‌یابد.

از سوی تحلیلگر مسایل اقتصادی صورت گرفت:

تشریح جنبه های منفی و مثبت کرونا در ایران و جهان

یک تحلیل‌گر مسائل اقتصادی و تجاری گفت: اعتقاد به توان تولید داخلی، دیده شدن نیازهای بخش بهداشت کشور از سوی عموم مردم و سعی در برطرف کردن نیازها، ایجاد فضایی مناسب برای شرکت‌هایی با بنیه علمی بالا، دیده شدن نظریه‌های علمی و البته عملیاتی نسل جوان و آماده به ورود بازار و «اعتماد دولت به ملت در خصوص سپردن کارها به آنها از جمله جنبه های مثبت کرونا در ایران بود.